2017-01-18
 20:34:00

Förkylning

 
 
Igår kände jag att det började svida lite i halsen när jag var på jobbet, och så var jag allmänt småsnorig. Sen på kvällen blev jag dyngförkyld. Jag har snytit mej så jag är alldeles röd och öm om näsan, är yr i huvudet, har ont i halsen och så har jag feber.
Så jag blev hemma idag och missade såklart HLR-kursen, det hade ju varit bra o varit med på den.
Men men, det går inte o göra nåt åt...
 
Barnen ligger o sover, och Daniel sover han med innan han ska åka till jobbet.
Jag har nyss kollat på Farmen o lite senare ska jag kolla på Det Okända om jag orkar.
 
 
 
© Soffiloffis
 
 


Karolina Nilsson Grenabo
PUBLICERAT: 2017-01-18, 20:57:58 | URL: http://grenathegreatest.blogg.se/

Fy för förkylningar, hoppas du kryar på dig snart!

Svar: Ja usch det är bra drygt.Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: