2017-01-09
 21:37:24

Måndag kväll :)

 
 
I lördags kväll kollade jag igenom tredje säsongen av Skam, den var lika bra som dom tidigare säsongerna :)
Annars har Daniel o barnen spelat en del minecraft under helgen, men jag börjar tröttna på det nu så jag har spelat lite WoW istället.
 
Idag har jag klippt luggen, det var så himla skönt o bli av med allt hår som hängde i ansiktet! Jag önskar jag kunde klippa lite av resten av håret också, det börjar bli slitet som attans! Får göra det sen nån gång...
Just nu vet jag inte vad jag ska göra, Daniel åker snart till jobbet så då går jag nog o lägger mej.
 
Farmen har föresten börjat igen så jag kollade på det för en stund sen :) Det verkar bli en kul säsong, hoppas det iallafall!
 
 
Tjejerna i Skam
Bild från Pinterest



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: