2017-01-30
 13:37:00

Trött o irriterad + lite om helgen

 
 © Soffiloffis
 
 
Jag är på jobbet som vanligt. 
Inatt somnade jag skitsent, jag var hur trött som helst när jag la mej men kunde verkligen inte somna. Tillslut gjorde jag det iaf och så vaknade jag först vid kl 2 av att katten prasslade med nånting, så jag gick upp o tog bort det o la mej igen. Sen kl 4 vaknade jag av han prasslade med samma sak igen. Så när klockan ringde imorse var jag på lagom bra humör =(
Hela dagen är förstörd, och jag är så sjukt irriterad på allt just nu.
 
Helgen har iallafall varit bra. Pontus har varit på kalas hos Dylan, hela familjen har spelat minecraft o njutit av ledigheten. Nu ser jag bara fram emot nästa helg. 
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: