2017-07-01
 20:18:34

Lördag...

© Soffiloffis
 
 
Det är lördag o Daniel åkte hem till trisse tidigare idag och efter det var han i garaget o grejade det sista på saaben innan den ska besiktas imorron. Han kom hem för en stund sen.
Jag o barnen gick o hälsade på Daniel i garaget tidigare på eftermiddan/kvällen, sen gick vi till affären o köpte lite lördagsgodis. Där träffade vi först Milla o hennes barn och sen Ylva och Victoria :)
Annars har vi bara varit hemma.
Jag klippte luggen föresten, var trött på o ha den hängandes i ansiktet hela tiden...
Och jag blev rätt nöjd tror jag :)
 
Imorron ska Daniel besikta bilen, få se vad vi andra hittar på under tiden.
Jag har varit sugen på o fota barnen i flera dagar nu men har haft noll ork, så kanske ta det imorron då om dom vill :)
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: