2017-06-06
 14:13:05

Sveriges Nationaldag :)

 
© Soffiloffis
 
 
Idag är det Sveriges Nationaldag :)
Än så länge har vi inte firat så mycket, Daniel ligger ju fortfarande o sover efter nattjobbet, så...
Barnen spelar The Sims och Minecraft just nu :)
 
Usch imorron ska jag till tandläkaren, jag är nervös som sjutton! Jag har inte varit där på kontroll på flera år för att det blev nån miss när jag flyttade till Grängesberg. Sist jag var där var när jag skulle dra ut en tand, jag tror det var förra våren, sen skulle jag få en tid till hösten men den tiden fick jag först nu...
 
Aja...
Hörs sen
Kram


JUNITJEJ
PUBLICERAT: 2017-06-06, 14:26:23 | URL: http://www.junitjejen.se

Så fin bild!

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: