2017-03-02
 09:22:20

Torsdag!

 
Längtar efter vår o sommar!
© Soffiloffis
 
 
Veckorna går för långsamt, jag blir snart galen! Nu vill jag ha vår så jag kan gå ut o fota på dagarna!
Idag är det torsdag iallfall, tillslut. Och idag ska vi åka iväg o fota igen. Först o främst blir det Ljungåsen, om vi ska hinna få några skidspårsbilder. Sen blir det det gamla vanliga - Sänkan, nybygget av marnässkolan o kajbron. 
 
Igår var jag hemma o vabbade med Isabelle för hon hade ont i ena örat och feber. Men igår kväll och imorse verkade det ha blivit bättre med örat åtminstone, halsont o feber hade hon fortfarande. Daniel är iallafall hemma med dom idag.
 
Just ja, igår kväll fick jag äntligen tillbaks min mail :)
Så skönt! Men jag hade över 300 mail som hade kommit under den här tiden, så jag lär ha o göra i några dagar!
 
 Ah hörs sen
Kram


Anonym
PUBLICERAT: 2017-03-02, 12:03:24

Hej!
Vilken härlig bild så vårlikt längtar också har beställt färje biljetter nu.
Skönt att du fick naken tillbaka vet du vad som hänt?
Kram mams 💞

Svar: Hej :) Tack :)Ok vad kul, du får säga sen när det blir. Ja det känns jätteskönt att den är tillbaks! Jag vet faktiskt inte vad det var för fel, men troligtvis har någon försökt hacka sig in på den. Man kan ju undra vad dom skulle göra mer ifall dom hade lyckats =/ Kram
Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2017-03-02, 12:04:42

Mailen skulle det stå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: