2017-05-17
 12:22:00

En liten lista...

 
 

1. Tre guilty pleasures?

Kriminalserier som Beck och liknande

Ta ett bubbelbad o bara njuta

Spela wow, minecraft m.m.

 

2. När grät du senast och varför?

Förra veckan

 

3. När kan du vara dig själv till 100 %?

När jag är med min familj <3

 

4. Tre saker du avskyr?

Människor som måste trycka ner andra för att må bättre själva!

Falska människor

Döden! Så himla onödig och hemsk! 

 

5. Hur är/var du i skolan?

Väldigt blyg (mycket blygare än jag är idag), lugn, flitig men tyckte de flesta ämnena var väldigt tråkiga.

 

6. Vad blir du stressad av?

När det är mycket som ska hinna göras på bara några få dagar och när folk stressar på en.

 

7. Hur tror du att andra uppfattar dig?

Vet inte, dom får uppfatta mig hur dom vill, jag är jag!

 

8. Hur uppfattar du dig själv?

Lugn, snäll, trevlig

 

9. En situation som du tycker är jobbig/pinsam?

När jag säger något och det kommer ut på helt fel sätt så det blir missförstånd och folk blir irriterade. Sen när man ska förklara vad man faktiskt menade så lyssnar dom inte längre. 

 

När man pratar med någon och märker att de faktiskt inte har lyssnat på ett ord jag har sagt för att mobilen har tagit all uppmärksamhet eller för att ett barn har börjat prata så då lyssnar dom på barnet istället.

 

Och när någon stirrar på en i typ en kvart, man känner liksom sånt och ser det i ögonvrån, det är riktigt obehagligt!

 

10. Tre otippade saker om dig själv?

Jag har väldigt dåligt självförtroende och tror alltid det värsta, jag har ett jävla humör när jag blir uppretad tillräckligt mycket/länge.

 

11. När känner du dig som vackrast?

När jag har gjort mig fin och när jag mår riktigt bra

 

12. Något du funderar mycket över?

Döden, vad som händer efteråt. 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: