2017-05-28
 16:15:00

Redan söndag...

Pontus ville att jag skulle ta en sån bild som jag tog på Isabelle för några år sen, igår när vi var ute :)
 
 
 © Soffiloffis
 
 
Jag o barnen gick till affären tidigare idag. Eller dom cyklade o jag gick.
Vi köpte lite mjölk o bröd och så gick vi hem igen. Då började det regna, vi hade tänkt ta en promenad idag också men då gick vi in istället.
 
Daniel kom hem från garaget för en stund sen o snart ska han dra till jobbet.
Min externa hårddisk har gått sönder och det känns förjävligt! Datorn vill formatera den men då försvinner ju alla bilderna på barnen m.m. för all framtid och det vill jag verkligen inte. Usch, det är riktigt jobbigt! Få se om vi kan fixa den på nåt sätt...
 
Aja
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: