2017-11-18
 10:47:35

Lördag!

© Soffiloffis
 
 
Imorse ringde väckarklockan på min gamla mobil kl 6.30! Jag har aldrig haft den ställd så tidigt på en lördag så jag var arg som ett bi när jag gick upp o stängde av den. Usch!
Barnen hade inte vaknat av det iallafall som tur var så jag gick o la mej igen.
 
Igår spelade jag lite wow, det är ju deras 13 årsjubileum nu så då får man achievement :)
Men jag var astrött redan klockan 21 så jag orkade knappt göra nånting på spelet. Får försöka idag istället.
 
Jag önskar jag hade tillgång till studion på helgerna när barnen är lediga men jag vet inte hur det är larmat där uppe så jag vågar inte gå dit. Vill inte få en massa böter om larmet skulle gå.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: