2017-11-08
 20:56:33

Onsdag!

 
 
Idag följde Pontus med farmor hem efter skolan, och sen vid 18-tiden kom farbror Thomas och lämnade honom. Han verkar ha haft jättekul för han var trött när han kom hem.
 
Då började vi laga mat. Och sen skulle vi ropa in Isabelle som var ute o lekte, men då var hon borta!! Jag blev jätteorolig så vi gick ut o kollade efter henne men hon var ingenstans. Sen strax efteråt kom hon in iallafall och då visade det sej att hon hade varit ute o gått en sväng med några kompisar.
 
Efter maten har jag o barnen kollat på Vår tid är nu. Jag har sett alla avsnitt redan men tänkte att det kunde vara kul för barnen o se serien också, och dom verkar gilla den alla tre :)
 
Nu ligger dom och sover och jag ska kolla på senaste avsnittet av Jordskott tror jag.
Hörs sen
Kram
 
 
 
Vår tid är nu
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: