2017-11-30
 14:09:49

Torsdag!

© Soffiloffis
 
 
 
Idag ska vi väl hämta bilen iallafall. Vi försökte göra det igår kväll men då hade dom stängt.
Så om en halvtimme eller så kommer nog Daniel o barnen och plockar upp mig här. Det ska bli skönt o få det gjort!
 
På vägen upp dit igår hade en lastbil fastnat i backen vid tunnlarna så vi tog vägen genom gruvområdet istället. Det körde en bil framför oss men plötsligt stannade den, då hade en stor, tjock trädgren lossnat från ett träd pga den tunga snön, och låg rakt över vägen. Så Daniel och föraren i den andra bilen hjälptes åt att lyfta undan grenen så vi kunde köra vidare, sen låg det mindre trädgrenar längs hela den gatan som hade gått av. Det kändes lite läskigt att åka där då... man vill ju inte gärna ha en sån i huvudet. 
 
Annars är jag på jobbet men det har inte hänt så mycket här idag.
Jag är skittrött och förkyld, hoppas på att det går över snart!
Per-Ragnar var här i förmiddags, så jag frågade om jag kan få riktiga Photoshop installerat på min dator eftersom jag inte kan öppna alla mina bilder i det programmet jag har nu, så han skulle kolla upp det.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: