2017-10-27
 20:09:10

Halloweendisco :)

 
 
Ikväll är det halloweendisco i skolan så jag har försökt sminka barnen för fullt här på kvällen :)
Pontus ville vara en döskalle, Isabelle ville vara en docka och Julia ville vara en väldigt skadad tjej med blod i typ hela ansiktet :)
 
Nu är flickorna skjutsade till discot och Pontus är hemma igen. Han verkar ha haft jättekul o hade ätit en massa godis, dansat o lekt med Joey.
 
Jag hann tyvärr inte ta kort på honom innan han var tvungen att åka, o när han kom hem hade sminket blivit utsmetat. Men han var rätt lik sminkningen han hade förra året så jag lägger in en bild från då istället. Tjejerna fastnade på bild iallafall.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
 
 
 
 © Soffiloffis
 
 


Mams
PUBLICERAT: 2017-10-29, 15:36:07

Har du köpt färgade linser till Isabelle?
Dom ser för hemska ut.
Hade dom kul på discot?
Kram

Svar: Nope det blev röda ögon när jag använde blixt så jag tyckte det passade in när det var halloween :) Ja dom verkar ha haft jättekul alla tre, men tjejerna ringde o ville hem lite tidigare för dom var trötta. Dom är ju inte vana o vara uppe till 10 så :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: