2017-10-03
 09:18:09

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
Jag är på jobbet som vanligt...
Jag hämtade ut ett paket imorse, en julklapp från kommunen. Dom gav oss presentkort hos supekort.se i julas. Jag väntade ett tag med o beställa då jag inte hittade något sist jag var inne på deras sida o kikade. Men i förra veckan tog jag tag i det o beställde nånting. Det blev 6 stycken små efterrättsskålar då vi inte hade några såna hemma alls när jag skulle göra chokladpudding till mej o barnen förut :) 
 
Snart är det fika och sen ska Per-Ragnar ha medarbetarsamtal med några stycken.
 
Från o med nästa vecka kommer Daniel börja gå tvåskift, från början var det sagt att det skulle bli i vecka 43 men i söndags när han kom till jobbet hade dom ändrat det. Så nu måste han fixa en till bil så vi har en varsin. 
Så de veckor han går eftermiddag kommer vi inte träffas alls =/
Men men, det är väl bara o vara glad så länge han får vara kvar!
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: