2017-10-12
 10:44:00

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
 
 
Jag är på jobbet, vi har nyss haft fikarast :)
Jag pratade med Nelson nyss o frågade om han hade lust att lära mig spanska, och det ville han jättegärna göra så på måndag ska vi börja med det :) Det känns så himla kul, jag har alltid velat lära mig det...
Jag tycker spanska språket är så vackert på nåt sätt :) 
 
Det regnade imorse när jag gick hit, nu ser det ut o ha gett sej... annars hade jag nästan tänkt stoppa ner kameran i en plastpåse o gå ut o fota :)  Det kanske börjar snart igen...
 
Om några dagar ska tjejerna få sina extrapresenter :)
Och då kanske vi kan börja spela wow lite smått tillsammans med dom... dom har tjatat om o få spela det i flera år nu.
 
Ah, hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: