2017-09-22
 18:52:00

Fredag kväll...

© Soffiloffis
 
 
 
Pontus är genomförkyld o har feber =/
Tjejerna var ute o lekte när jag kom hem men dom kom in igen när det började regna.
 
Min telefon verkar ha fått nåt fel, för mamma sms:ade och frågade helt plötsligt om jag var sur på henne eftersom jag inte svarade på hennes meddelanden. Jag sms:ade tillbaks o frågade vad hon hade skrivit för jag hade inte fått några sms alls, men jag fick inget svar, så tillslut ringde jag upp, då hade hon skrivit tre meddelanden som jag inte
hade fått :S
Mobilen har börjat bli lite konstig på andra sätt också så det kanske börjar bli dags att byta ut den. Jag har ju haft den sen 2013 så den börjar väl bli lite sliten kanske.
 
Imorron ska vi som sagt följa med Victoria till stallet o fota Knut om det är fint väder :)
Hoppas på det.
Få se om Pontus orkar följa med när han är så hängig bara, annars får han vara hemma med pappa då.
 
Hörs sen
Kram
 
 


Camilla
PUBLICERAT: 2017-09-23, 20:19:09 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Min lur dummar sej nån gång å jag får inga medelanden alls. Sen får man en drös om man startar om lur. Är precis som de hänger sej på nå slags vis.
Krya på Pontus!!!

Svar: Okej det kanske är något liknande fel på våra telefoner då =/ Dryga lurar!Tack för krya på :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: