2017-09-04
 08:05:00

Måndag morgon...

© Soffiloffis
 
 
 
Jag skulle ringa ett viktigt samtal nyss, och då ska man ju som vanligt välja alternativ men min telefon verkar vara skitseg idag (eller så håller den på o går sönder) för den där knappsatsen hoppade inte fram hur mycket jag än tryckte så jag var tvungen o lägga på två gånger eftersom jag inte kunde välja något =/  Irriterande som fan! Särskilt när jag verkligen avskyr att prata i telefon och får ångest flera dagar innan för att jag vet att jag måste ringa nånstans!
Men men, tillslut funkade det iallafall, skönt o ha det gjort...
 
Annars har helgen rullat på fort som sjutton. I lördags fick vi för oss att möblera om i vardagsrummet :) Det var så himla trångt så vi var tvungna att göra något åt det. Och jag tycker det blev rätt bra!
Sen har vi städat efter det...
 
Idag när jag slutar ska vi åka o köpa presenter till Pontus, vi har inte köpt nånting än och han fyller ju år idag så vi är verkligen ute i sista sekunden. Han ville ha ett Nintendo Switch men det kan vi inte köpa just nu och han har inte gett något annat förslag förrän igår så det är därför det blev lite sent...
 
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: