2018-04-13
 10:46:00

Fredag :)

 
 
Nu är jag tillbaks på jobbet igen och barnen är i skolan.
Jag har fått några förstoringar av några av mina bilder, så dom ska jag ta med hem o rama in :P
 
Solen skiner och nu är det inte mycket snö kvar om man jämför hur det såg ut för några veckor sen :) Så härligt att det börjar bli vår på riktigt!
 
Annars flyter dagen på som den brukar, vi håller på med foldern och sen ska fler bilder väljas ut till H2O projektet, få se om det blir idag eller när det blir.
 
Sen i eftermiddag ska tjejerna klippas och när jag slutar ska vi till Borlänge o köpa nya datorbord till flickorna, deras håller ju på o rasar isär så det känns som det behövs.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
En av bilderna jag fick som förstoring :)
Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: