2018-08-11
 21:33:00

Lördag :)

Sonia o Mia för typ 24 år sedan :O
 
 
Idag ringde Mia o undrade om jag ville hänga med på loppisen vid Gammelgården.
Tyvärr kunde jag inte idag då jag inte hade någon bil förrän på eftermiddan, så vi bestämde att vi kanske skulle gå på den nästa helg istället, ska höra av mig till henne i veckan :)
 
Daniel har varit o hämtat en motor hos Vikman o kört ner den till garaget, imorron ska han försöka få dit aeron (stavning?) också, det hanns inte med idag.
Sen på eftermiddan åkte jag o barnen in till Dollarstore o köpte lördagsgodis, hem till mamma en sväng o sen till Coop innan vi åkte hem.
 
Imorron ska jag äntligen få klippa mig, jag har varit nära o ta saxen o klippa mej själv dom senaste dagarna, jag håller på o bli galen på mitt hår som bara blir ruffsigt hur man än har det =/
Men det slipper jag nu som tur är :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: