2018-08-27
 15:06:00

Måndag eftermiddag...

 
 
Nu har vi plockat o packat hela dagen här på jobbet. Det värsta var när jag var uppe i studion o tog ner alla blixtar, ljusformare, stativ, bakgrundsstativ, bakgrunderna m.m. då trodde jag att jag skulle svettas ihjäl!
Sen har vi plockat ur alla skåp och sånt...
Men nu tog kartongerna slut så vi får fortsätta en annan dag.
På onsdag verkar iallafall första flyttlasset gå upp till gruvkontoret, sen på fredag ska väl allt vara tömt här...
 
Just nu håller jag på o tar bort alla bilder jag har i datorn här på jobbet. Det räcker med att dom ligger på externa hårddisken.
 
Imorron ska jag ringa gymmet o boka tid med personlig tränare så tjejerna får lära sej hur maskinerna funkar. Det ska bli såå skönt o komma igång med träningen igen!
 
Hörs sen
Kram
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: