2018-08-29
 08:12:48

Onsdag!

 
 Så här ser det ut på "mitt" rum just nu... (mobilbild)
© Soffiloffis
 
 
 
Imorse var barnen skitsura, dom hade vaknat jättetidigt sa dom och var såå himla trötta. Ingen av dom ville till skolan idag =/  Men efter mycket om och men fick jag iväg dom till fritids iallafall, pjuh!
 
Nu är jag på jobbet.
Idag ska datorerna plockas ihop och jag ska ta hem min låda som jag skulle ha tagit hem igår, men då blev det elementet jag tog med istället.
 
Sen imorron antar jag att vi ska skruva isär alla skrivbord!
På fredag ska dom fraktas upp till Gruvkontoret, men det verkar som 22:an ska göra det så jag vet inte riktigt vad vi andra ska göra då.
Mina arbetskamrater börjar ju jobba där uppe först på måndag så...
 
Nu ska jag flytta över lite bilder innan det är dags o fika
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: