2018-08-27
 08:29:51

Sista veckan på jobbet...

Kommer sakna detta...
© Soffiloffis
 
 
Strax efter 2 inatt vaknade jag av att det lät jättekonstigt ute, som om nån sköt raketer eller något + två lågmälda röster. Sen visade det sig att det var grannen som höll på med något mysko som vanligt. Så jäkla frustrerande att vakna varenda natt av en massa oljud och knappt kunna somna om :(
 
Så idag är jag svintrött!
Men barnen är lämnade i skolan och jag har kommit till jobbet.
Det här är sista veckan för mig på ToB. Sen blir jag arbetslös igen!
 
Så idag ska jag gå upp i studion o plocka ner allt...
Just nu känns det som det är det enda jag kommer sakna från Text o Bild - att kunna gå upp där och testa olika ljussättningar när jag har velat.
Jag tror jag måste köpa egna studioblixtar sen, det är verkligen skitkul :)
 
Justja, H2O-boken kom förra veckan :) Äntligen!
Jag trodde nästan inte att den skulle hinna komma innan jag slutade, men det gjorde den som tur var :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: