2018-08-16
 08:30:00

Torsdag...

 
 
Jag är på jobbet som vanligt.
Men imorse när jag vaknade trodde jag inte att jag skulle kunna gå hit idag. Jag hade sån jäkla huvudvärk som tryckte bakom ögat, men panodilen verkar ha hjälpt som tur är :)
 
Igår följde flickorna med en kompis hem efter fritids, sen när jag skulle hämta dom var dom ute o cyklade. Kompisens pappa var lite orolig för dom hade varit borta jättelänge, så jag blev också orolig och ringde till Melynns mamma o frågade om dom hade åkt dit men det hade dom inte. Så då åkte kompisens pappa ut o letade efter dom. Han hittade dom vid Björkås lekpark och strax efteråt kom dom tebax :)
 
Men nu är det torsdag o barnen är i skolan igen.
Julia ville verkligen inte dit imorse, en kille hade varit elak mot henne igår så... :(
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
© Soffiloffis
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: