2018-08-09
 10:21:00

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Jag är på jobbet och har nyss städat lokalerna tillsammans med Annelie.
Om några veckor flyttar vi upp till Gruvkontoret :) Jag blir med där uppe en vecka innan jag slutar på Text o Bild.
 
Igår när jag kom hem från jobbet på eftermiddan kom det en riktig regnskur. Ena sekunden när jag tittade ut genom fönstret var det rätt så ljust på himlen, sen när jag tittade ut nästa gång var det typ kolsvart o sen kom åskan o spöregn. Strax efteråt blev det strömavbrott också så då åkte vi ut med bilen en sväng :)
 
Justja, nästa-nästa vecka (när Daniel går förmiddag) ska jag o tjejerna börja träna på gym :) Flickorna har tjatat hela sommaren om att dom vill börja. Det ska bli kul. Det finns tydligen ett särskilt träningsprogram för barn mellan 11-15 år, perfekt ju :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: