2018-12-11
 12:12:49

Tisdag!

© Soffiloffis
 
 
 
Igår var jag på Lernia igen, den här gången fikade och pratade vi lite innan det var dags för jobbsökning.
Sen fick jag veta att jag kan börja gå förmiddag istället, tjohoo!
Då slipper jag stressa hem varje dag, så himla skönt.
 
Så idag åkte jag dit till klockan 9. Och jag hittade faktiskt ett jobb att söka i Ludvika :)
Det har inte kommit ut så mycket på ett tag så...
Bara o hoppas att det blir nåt med det!
 
Imorron ska jag tillbaks och träffa syon, egentligen kändes det inte som det skulle behövas eftersom jag går hos en syo på VBU. Men när jag berättade för Katarina om hur omöjligt det verkade vara (enligt vbu-syon) att få studiestartstöd så tyckte hon att det nog var bra om jag gör det ändå.
Så det ska jag göra imorron som sagt...
 
Jag kom hem för en timme sen ungefär, så jag har startat en diskmaskin o gjort lite kaffe :)
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: