2018-02-13
 19:39:00

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
 
Idag följde Pontus med Noa hem efter skolan. Så när jag hade hämtat tjejerna åkte vi dit o hämtade honom. Thomas bjöd på kaffe så vi blev kvar där i några timmar. Sen precis när vi skulle åka kom David dit också :)
Men nu är vi hemma igen o har nyss ätit.
 
Jobbdagen har rullat på som vanligt. Jag har letat information till foldern och på eftermiddan pratade jag med Jeanette (arbetsförmedlaren för oss som har extratjänster) så hon tipsade mig om jobb att söka och gav förslag på hur jag skulle fixa mitt personliga brev och CV, så det har jag också pysslat lite med.
 
Imorron ska jag o barnen hem till mamma/mormor efter jobbet o skolan :)
Det var över en månad sedan vi var där så det är på tiden tycker jag.
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: