2018-01-24
 15:29:22

Onsdag eftermiddag :)

 
Julia
 
 
Isabelle
 
 
Isabelle o Pontus
 
 
Julia o Isabelle
 
 
Alla tre
© Soffiloffis
 
 
 
Det var problem o logga in på bloggen tidigare idag, jag höll på o bli tokig!
Men nu så...
 
Igår fotograferade jag barnen i studion, dom tyckte det var jättekul verkade det som :)
Sen mot slutet av fotograferingen ville dom gå ner till bibblan o spela på datorerna istället. Men klockan var runt fyra och dom stängde precis, så vi plockade ihop istället och drog oss hemåt.
 
Idag har jag testat nya blixten :)
Det gick väl sådär, jag förstod mig inte riktigt på den än... får kolla bruksanvisningen lite noggrannare tror jag :P
 
Snart är det dags o gå hem iallafall :)
Barnen följde med kompisar hem idag efter skolan, hoppas dom har roligt!
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: