2018-01-09
 10:01:00

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Usch vad trött jag var imorse, jag somnade om när klockan ringde men som tur var vaknade jag bara sju minuter senare. Sen lämnade jag barnen på fritids och nu är jag på jobbet igen. Jag tror jag måste börja käka nå vitaminer eller nåt och hoppas på att det hjälper för jag orkar inte med den här tröttheten längre!
 
Igår när jag kom hit hade föresten Ludvikafoldern kommit, så i vår nån gång ska vi lämna ut den till turistbyrån m.m.
 
Imorron ska vi på föreläsning, det blir nog intressant. Och jag lär se till att kameran är laddad för chefen ville att jag skulle fotografera där...
 
Jobba vidare nurå
Hörs sen
Kram
 


Jessica Högberg
PUBLICERAT: 2018-01-09, 10:20:57 | URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Vad är det för föreläsning?? Önskar dej en fin vecka!

Svar: Det var en föreläsning med Linda Fändriks. Hennes mamma hade alkohol- och drogproblem under hennes uppväxt så hon berättade om det. Tack så mycket, önskar dig detsamma :)
Soffiloffis


Jessica Högberg
PUBLICERAT: 2018-01-11, 09:00:48 | URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Bör ha varit intressant...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: