2018-06-04
 14:43:16

Måndag eftermiddag...

 
 
Usch vad trött jag är!
Jag kommer somna som en stock ikväll tror jag (hoppas jag)!
 
Daniel går eftermiddag denna vecka, så himla tråkigt o knappt få träffa honom :(
Sen på onsdag är det ju röd dag så då är jag o barnen lediga, men Daniel tänkte jobba då med så vi får in lite extra till semestern. Plus att dom är beordrade att gå ut extra just nu...
 
På torsdag har vi personaldag igen, den här gången blir det vid Gammelgården. Fast då kommer caféerna vara med också. Då kommer vi käka, få guidad tur, spela kubb o fika... Hoppas på att det blir en bra dag!
 
Idag på förmiddan har jag grejat lite i Photoshop. Jag gjorde det hemma igår också, kul o lära sej lite nytt...
Jag tänkte gå ut o fota idag men jag orkar bara inte, jag är alldeles för trött som sagt.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: