2018-06-11
 10:48:00

Måndag morgon...

Foto från förra året på mina små hjärtegull <3
© Soffiloffis
 
 
Jag är på jobbet o vi har haft möte för en stund sen.
Det regnar ute, hoppas det bara blir idag och sen blir det fint igen i ett antal veckor :)
 
Någon sa att det skulle bli åska idag så folk började dra ur sladdarna till datorerna o skrivarna, men ingen har hört en enda smäll. Menar dom att vi bara ska sitta här o glo hela dagen för att det eventuellt kommer börja åska? Jag satte i alla fall i min sladd igen, vi har aldrig bekymrat oss för sånt tidigare så det känns som lite av en överreaktion...
 
Jag tror jag ska fota något idag, så jag funderar på o ta på en plastpåse på kameran o gå ut :)
Vi får se, jag skulle vilja ha lite mer regnbilder så det skulle ju passa bra idag...
 
Ikväll är det iallafall skolavslutning för tjejerna och sen imorronbitti är det Pontus tur :)
Tänk att dom börjar 2:an och 5:an i höst, det känns helt sjukt! Tiden går så himla fort...
 
Nu ska jag jobba vidare
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: