2018-03-27
 08:05:00

Tisdag :)

 
© Soffiloffis
 
 
Usch vad trött jag är, det spelar ingen roll hur tidigt jag lägger mig, jag är vråltrött ändå.
Hur som helst så är jag på jobbet nu iallafall.
Idag får vi smörgåstårta för det är en som ska gå i pension, sen ska jag på medarbetarsamtal under förmiddan.
 
Solen skiner, så himla härligt.
Men när jag skulle köra barnen till skolan var det frost både på insidan och utsidan av framrutan, så drygt!
Nu tycker jag att kylan kan ta o gräva ner sej nånstans, jag vill ha vår o värme!!
 
Hörs sen
Kram
 
 


Angelica Wåhlin
PUBLICERAT: 2018-03-27, 12:35:51 | URL: http://angelicawahlin.se/

Hoppas tröttheten släpper!

Svar: Tack, det hoppas jag med :)Ha en bra dag
/Sofie
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: