2018-05-30
 14:54:57

Onsdag...

 
 
 © Soffiloffis
 
 
När vi kom tillbaks från caféet gick jag ut på en promenad. Jag hade först bara tänkt gå till typ Dalporten och vända, men det slutade med att jag hamnade vid Disponentparken.
Där satte jag mig på en bänk i skuggan o vilade en stund och sen tänkte jag fota lite, men då var batteriet i kameran nästan slut (hur typiskt?) så då gick jag tillbaks till jobbet igen. Nu är jag helt slut!
 
Jag mötte en trevlig man på vägen mot västra, han hade jobbat på ABB men gått i pension för ett år sen ungefär. Så troligtvis är det någon gammal arbetskamrat till Daniel :) Vi pratade en liten stund innan vi gick åt varsitt håll.
 
Nu är jag som sagt tebax på jobbet.
Sen när jag slutar kommer nog Ketty o hämtar mig och så åker vi till Örebro o går Vårruset :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: