2018-11-28
 08:44:01

Onsdag!

 
© Soffiloffis
 
 
 
Om några timmar ska jag till Lernia igen...
Jag känner inte för det alls idag, det är ju bara slöseri med bensin när jag lika gärna skulle kunna göra samma sak hemifrån! Åka dit, vara där en timme o sen hem igen =/
Men men...
 
Barnen är i skolan som vanligt, Pontus glömde sin clementin hemma så han var lite ledsen när jag lämnade dom.
 
Igår följde Isabelle o Pontus med farbror Thomas hem o lekte med Noa och Novelia :)
Julia låg och vilade hela eftermiddan när hon kom hem.
 
Vi fick brev från skolsyster igår, flickorna har dålig syn så vi ska till en optiker med dom.
Undrar vilken optiker vi ska välja? Det finns ju hur många olika som helst...
 
Ah, det löser sig...
Hörs sen
Kram
 
 
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2018-11-29, 04:37:21 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Har själv gått på direkt optik 2 ggr å Synsam sen ja va liten. Mina föräldrar har köpt på de.andra. A optik mån tro de heter. Ska till.synsam nästa vecka jag. Lycka till med båg val när de är dags 😊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: