2018-10-26
 03:06:35

Kan inte sova...

© Soffiloffis
 
 
Dom senaste nätterna har jag haft så jäkla svårt o sova.
Men inatt tar nog priset, jag har legat där o snurrat i flera timmar så nu gav jag upp och gick o satte mig framför datorn istället.
 
Igår ringde dom från Lernia, så på måndag ska jag börja där!
Jag trodde jag skulle gå typ nån tredagarskurs för att bli bättre på o skriva personligt brev och CV, men det verkar ju vara en plats jag ska vara på under flera månader.
Allt för den jäkla statistikens skull... =/
Men men, hoppas att det är bra iallafall. Enligt min handläggare på AF kunde dom ju ordna praktikplats någonstans och det vore ju inte helt fel :)
 
Imorron slutar barnen lite tidigare från skolan, och sen på kvällen ska dom på halloweendisco :)
Få se vad dom vill klä ut sig till i år...
 
Justja, igår morse när jag körde barnen till skolan låg det snö på bilen!
The winter is coming...
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: