2018-09-17
 11:10:06

Måndag...

 
© Soffiloffis
 
 
 
I helgen har jag o tjejerna varit på gymmet :)
Dom verkade tycka det var kul så antagligen kommer vi börja träna i Grängesberg sen...
Men det beror på vad det kostar.
Flickorna har ju några gratis-tränings-dagar så vi får använda dom först o främst o se så dom inte tröttnar direkt.
 
Jag o Daniel har börjat med LCHF och det funkar bra hittills. Första dagen igår iofs haha
Och på eftermiddan igår åkte vi hem till Victoria o firade henne på 18-årsdagen :)
 
Men nu är det måndag igen och barnen är tebax i skolan.
Jag har varit in till AF och kollat om jag verkligen var inskriven. Det funkar ju inte o boka tid med handläggare på hemsidan så jag blev osäker. Men jag var inskriven, skönt!
Förhoppningsvis får jag träffa handläggaren snart så att jag kan ställa dom frågor jag behöver ha svar på. Hon skulle maila mej iaf...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: