2018-09-04
 13:37:55

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
 
Igår var min första arbetslösa dag, så jag skrev in mig på arbetsförmedlingen via nätet. Det kändes smidigt o bra. Men när jag kom fram till punkten där jag skulle boka tid med en handläggare så fick jag upp ett felmeddelande. Jag försökte flera gånger under dagen men det gick inte, så tillslut kontaktade jag supporten och imorse hade jag fått svar att det var löst. Då försökte jag igen men fick upp samma meddelande ändå, så jag tänkte att jag skulle prova lite senare, men när jag testade nyss så fick jag upp ett annat felmeddelande, suck!
Så nu skrev jag till supporten en gång till, få se vad dom svarar...
 
Annars har helgen bestått av storstädning och tvätt.
Barnen är i skolan och Daniel är på jobbet.
Det känns så himla ovant att vara hemma på dagarna!
 
Justja, igår när Daniel kom ut till bilen på morgonen stod två personer och slangade bensin ur den :(
Vilka jäkla arslen! Dom får väl köpa sin egen bensin precis som alla andra!
 
Ah
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: