2019-02-05
 09:23:27

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Jag är på Lernia som vanligt :)
Idag har jag sökt jobb, skickat in aktivitetsrapport till AF och sökt om pengar från FK...
När jag slutar ska jag till apoteket en sväng och sen hem och plocka lite.
Jag skulle ha varit iväg o tagit blodprov också, får försöka göra det imorron tror jag...
Tills imorron ska vi komma på fem saker var att göra när vi ses på onsdagar här på Lernia. Svårt...
 
 
Pontus tappade bort sina termobyxor för ett tag sen, så när vi var i Borlänge sist köpte vi ett par nya till honom. Men nu har Julia tappat bort sina... Hoppas hon hittar dom snart annars lär vi köpa nya till henne med.
 
Barnen är i skolan nu iaf, det verkar som det har blivit lite bättre på kompisfronten för tjejerna, så det känns jätteskönt! Bara o hoppas det fortsätter så :)
 
Dags o fortsätta söka jobb nurå
Hörs sen
Kram
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: