2019-01-04
 12:56:06

Fredag...

 
 
Det var ett tag sen jag skrev nu, men det har inte hänt så mycket så det är därför.
 
Veckan innan jul var barnen förkylda och hade feber
 
Sen på julafton var vi hemma hos mormor och morfar o firade :)  Vi åt god julmat och väntade på tomten.
Och på nyårsafton var vi bara hemma och tog det lugnt, käkade lite gott på kvällen och sen kollade vi på fyrverkerierna vid tolvslaget :)
Jag försökte fota det med mobilen men det gick sådär... alla bilderna blev suddiga :(
 
På kvällen och natten till den 2:a januari blåste det storm så det lät som om fönstren skulle spricka! Och tydligen hade många fått strömavbrott och en massa träd hade rasat över både hus och vägar. Läskigt!
 
I onsdags var jag på kursen igen, ett tag var jag typ ensam där, men efter en timme började dom andra droppa in en efter en.
 
Barnen börjar skolan på onsdag nästa vecka! Tiden går så himla fort...
Men men, hörs sen
Kram
 
 
 
 
 
 
Här sitter jag o söker jobb om dagarna...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: