2019-03-19
 07:17:00

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
 
Igår på eftermiddan ringde Katarina från Lernia och frågade om jag kunde tänka mig att jobba på Morhagen den här veckan. Så, så blir det.
Jag ska möta henne vid Coop i Sunnansjö och så ska hon visa vägen dit för jag är inte helt säker på var det ligger :)
 
Jag är jättenervös!
Jag har ju inte jobbat inom den branschen sen 2015...
 
Ah, dags o ge barnen frukost o köra dom till skolan.
Dom har brytdag idag så dom slutar klockan 12. Som tur var kunde mamma hjälpa oss och hämta barnen <3
 
Hörs sen
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2019-03-23, 13:08:14 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Grattis till jobbet. Va roligt. Är de nåt du kan fortskrida med samtidigt som du pluggar? 😊hoppas de va skoj
Kräm

Svar: Tack :) Nej tyvärr var det bara tillfälligt pga sjukdom. Men det var kul och jag skulle helt klart kunna tänka mig att arbeta med liknande igen :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: