2021-11-29
 17:20:00

Måndag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår gjorde vi inte så mycket, tog det mest lugnt.
Det har varit iskallt ute dom senaste dagarna så jag bara väntar på att snön ska komma...
Flickorna tog en promenad på eftermiddan som slutade med att dom gick hem till Vilma :)
Sen var dom där till strax före sju. Efter det åt vi och sen var det typ läggdags efter det.
 
Idag åkte/gick barnen till skolan igen efter helgen.
Sen vid 13 började min lektion. Det tog jättelång tid innan länken till lektionen kom så jag började nästan undra om den var inställd, men det var den inte :)
Det blev bestämt att vi ska ha prov i Geometri nästa tisdag så det blir massor med plugg nu! Och jag lär väl börja med Geometri-inlämningsuppgiften också...
Vi har inte fått tillbaks resultaten på förra provet än så jag vet inte hur det gick, håller fortfarande tummarna stenhårt för att jag blev godkänd!!!
 
Annars fick vi en ny statsminister idag för andra gången på en vecka xD
Och från och med onsdag verkar det bli vaccinationsintyg för att gå på olika event o sånt...
 
Ah, hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: