2010-04-09
 00:30:25

Blablabla :)



1. Kopiera detta på er blogg
2. Länka till den som gett er frågorna
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv


7 saker om mig, intressanta eller inte, det får ni avgöra:)

1. Är en blyg tjej som oftast blir lite pratigare när jag har lärt känna folk lite bättre :)

2. Jag tror på spöken,andar och saker som inte tillhör denna värld. Jag tror att när vi dör så lever själen vidare  och "hälsar på" hos sina släktingar och vänner
(flummigt jag vet).

3. Jag är gravid igen, är i vecka 19 nu (18+0), Isabelle o Julia ska få ett (eller flera?) småsyskon :)

4. Jag tror att vissa personer har en bild av mig som inte riktigt stämmer av olika anledningar...

5. Jag saknar de vänner som jag tyvärr har tappat kontakten med :/

6. Är uppvuxen i Ludvika... vill flytta tillbaks dit nu!!

7. Jag önskar ibland (nu i efterhand) att jag hade valt ett annat program på gymnasiet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: