2011-06-19
 19:11:24

Blandade frågor...


Matvanor:

Bästa maträtt? Grillat
Bästa dryck? Cider eller mjölk

Hat dryck och maträtt? Hatar ren Whiskey eller Vodka, och hatmaträtt är blodpudding...

Bästa alkoholdryck? Cider

Använder du smör på smörgåsen? Ja
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis

Favoritglass? Blåbärsglass, eller tipptopp

 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Några hundra

Har du mer skor än kläder? Nej

Favoritplagg? Tunikor

Hatplagg? Såna där mjukisbyxor som hänger nere vid knäna... sååå fult! Och såna där helkroppsdräkter med dragkedja upp över huvudet... såna gillar jag inte heller :)

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Nope är föräldraledig just nu, sen när det är slut blir jag arbetslös :(

Vad vill du bli? Vet inte :/ önskar jag visste!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nja, vill öka på den, men det skulle nog va bra o veta vad jag vill bli först...

Är lönen viktigast? Nej, det är nog viktigare o trivas... men lönen är iaf rätt högt upp på priolistan :)

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Just nu bor vi i lägenhet

Framtidsplaner med boende? Om jag får välja - Hus helt klart
Litet eller jättestort? Drömboende? Jättestort!!!
Landet eller mitt i stan? På landet

Mysigt eller sterilt? Mysigt, men inte för mycket saker

Lite allt möjligt:

Har du barn? Japp 3 stycken :) 2 flickor o 1 pojke :)

Är otrohet okej? Nej!

Älskar du någon? Japp, min pojkvän!

Betyder familjen mycket för dig? Ja den betyder allt för mig!

Är du lojal? Ja

Tycker du om att dricka dig full? Ja ibland :D

Hemmafest eller krogen? Hemmafest! Även om krogen kan vara kul ibland det också :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: