2011-05-20
 21:02:42

Skriv klart...



Jag har insett att min senaste kyss…
var mysig :)

Jag lyssnar på… Min partylista (spotify)

Jag mår bäst när jag… väger 70kg

Ludvikas bästa stadsdel är… Högberget!

Den bästa krogen heter… Senast var det SilverDollar, men nu har jag inte varit ute på flera år så jag vet inte...

Jag pratar… Ibland för lite, och ibland ALLDELES för mycket!

Jag älskar/tycker om… mina barn och Daniel!

Min första riktiga kyss… Var riktigt längesedan!

Jag avskyr när folk… Snackar skit och sprider falska rykten!

Kärlek är… härligt!

Jag kommer alltid att vara… Sofie!

Jag är hemligt förälskad i… min kamera <3

Sist jag grät var… jag gråter jämt inombords.

Min mobiltelefon är… den bästa jag har haft hittills :)

När jag vaknar på morgonen… är jag trött som faen!

Just nu tänker jag på… att jag borde cykla :)

Bebisar är… så söta!

Homosexuella är… fjolliga...

Ikväll ska jag… träna, se på teve och sova!

I morgon kommer jag… lyssna på musik!

Jag vill verkligen… utbilda mig till något... och så vill jag verkligen ha ett jobb sen när föräldraledigheten är slut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: