2008-11-10
 16:45:42

Bensinstopp...

Igår kväll kom ett sms från Janne om att dom hade fått bensinstopp vid kyrkogårdskurvan så dom undrade om vi kunde komma dit och hjälpa dom..
Så jag gasade iväg och hämtade Janne så han fick tanka i en dunk och så körde jag tebax han till deras bil igen..
Dom hade visst stått där en bra stund verkade det som.. minst en halvtimme iaf..



Idag har vi bara tagit det lugnt nästan..
Fick lite smått panik i förmiddags när jag kom på att Julia skulle till lasarettet idag vid halv 2..
Dom hade precis somnat då så jag blev lite orolig att dom inte skulle hinna vakna tills vi skulle iväg..
Men det var inga problem =)

Fast när vi kom fram dit så hade jag såklart glömt remissen hemma.. smart!!
Som tur var kunde dom få fram en ny på datorn iaf..
Julia var jätteduktig och sa inte ett pip när dom stack henne i fingret =)
Hon såg bara lite förvånad ut när det stack till..

När vi hade varit där åkte vi hem igen..
Barnen är ju fortfarande förkylda så dom fick stanna hemma från dagis idag oxå..
Men imorron är det dags igen =)

Skriver mer senare..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: