2008-11-04
 00:50:07

Inskolning på dagis, dag 1 =)

Idag började inskolningen på dagis för barnen =)
Dom var lite reserverade först, men det gick snabbt över...
För sen började dom klättra på fröknarna och leka med alla
leksaker som fanns där...
Så dom verkade tycka det var jättekul =p

Alla dom andra barnen var ute på gården och lekte, så några av dom stod och kikade in genom fönstret hela tiden...
Tror dom var lite nyfikna på vilka Julia o Isabelle var.. 

  

Skulle egentligen ha varit hem till mamma och hälsat på efter dagiset..
Men barnen var jättetrötta så dom somnade redan i bilen på vägen hem..
Vi var rätt trötta vi oxå, så vi la oss och vilade allihop sen när vi kom hem =)
Tänkte vi skulle åka dit (till mamma) imorron istället..

På onsdag ska jag, Lotta o Milla träffas.. och Malle kanske oxå blir med, fåse om hon vill.. hoppas det =)
 Sen på torsdag eller fredag ska jag och Mia träffas..
Var längesen jag träffade allihop nu så det ska bli kul!!

Nu är jag jättetrött, så jag ska nog gå och lägga mej..
Hörs imorron =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: