2008-11-07
 09:40:06

Fredag!

Igår blev barnen fotograferade på dagis.
Det gick jättebra =)
Fick se bilderna i datorn efteråt och dom blev jättefina!!

Idag ska barnen till dagis igen.. fast idag blir det inte förrän vid halv 2...
En av dagisfröknarna berättade igår att jag och Daniel skulle få gå in i personalrummet idag och prova hur det går.. och blir barnen alltför ledsna så får vi komma ut igen =)

Sen när vi har varit där sen ska vi till Ludvika en sväng..
Jag skulle vilja gå in på DollarStore och kika hur det har blivit där.. dom har ju gjort om jättemycket har jag hört =)
Men vi får väl se hur det blir med det..
Daniel hatar ju att gå i affärer så jag kommer nog få gå in själv isf..



Nu tror jag att jag ska käka lite frukost
Skriver mer senare =)


Milla
PUBLICERAT: 2008-11-07, 13:30:19

Just ja.. Dollar. Glömdes ju av i onsdags ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: