2009-04-08
 19:51:31

Sentimental...

Idag skulle vi egentligen ha varit hem till Sabina o gratulerat Benjamin, men eftersom både Isabelle o Julia är sjuka så stannade vi hemma. Vill ju inte direkt smitta ner alla som kommer dit..
Vi åker dit med en present till honom sen när barnen har blivit friska istället =)
Julia var ju jättehostig och slö igår på eftermiddan, och senare på kvällen fick hon 39 graders feber.. Och idag var det Isabelles tur.. =/

Skulle egentligen ha varit till Falun med Julia också, hon skulle ta blodprov o så..
Men vi ringde och ändrade tiden, så nu ska vi dit den 13 maj istället..


Ylva skrev tidigare på kvällen o frågade om jag har videokamera.. Vet inte varför hon undrade det, men jag tog iaf fram den och skulle kolla om det var nånting filmat på bandet som satt i.. Och då var det jättemycket filmat från när barnen var typ 4 månader och framåt =)
Jag blev alldeles tårögd.. (Gud vad sentimental jag har blivit på sista tiden haha =D)
Det var iaf en massa filmat från när dom lärde sig vända sig från rygg till mage, när dom började åla sig framåt och när dom försökte sätta sig upp..
Och jag såg nu när jag tittade vad lika dom var (och är?) egentligen! Det var ju inte alls så stor skillnad på dem utseendemässigt..
Kanske kan lägga in nån filmsnutt sen (om det funkar) så får ni se ni med =)
Här kommer en bild på sötnosarna iaf..



Nepp nu ska vi gå ner o äta
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: