2009-01-06
 12:59:26

Filmkväll..

Kollade på lite filmer igår...
Först såg jag The day the earth stood still 
Den var mycket bättre än jag hade trott att den skulle vara...
Har hört så mycket negativt om den..
 

Sen efter det såg jag Tomten är far till alla barnen...
Den är alltid lika bra =)


Lotta
PUBLICERAT: 2009-01-06, 18:49:04 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

The day the earth stood still kikade jag o robert på igår och den var helt okej faktist :)Min bror sa att de fanns en annan variant av denna film som kom ut samma år som inte var så bra.. Hur är det annars då ? Allt bra med dig? Nu var det ju ett tag sedan.. Kram


trudilitt.blogg.se
PUBLICERAT: 2009-01-06, 19:26:00

ja ;) ska vi inte ta å ses nån da denna vecka? Fika? Vad sägs? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: