2009-01-06
 20:59:48

Julgransplundring...

Nu har vi varit på julgransplundringen.. och det var väl rätt trevligt =)
Det var ganska mycket folk där..
Det var dans runt granen, fika o fiskedamm.. osv.

Först när vi kom dit så var både Isabelle o Julia helt slöa och ville bara sitta i knäet..
Men efter en stund så ville Isabelle ner på golvet..
Så hon sprang runt där inne hur mycket som helst..
Gick fram till okända människor o ville sitta i knäet =)
Så blyg är hon då inte hehe..

Julia satt hos Daniel nästan hela tiden,
men sen på slutet började hon oxå springa runt lite grann..
Tror det var lite ovant för henne o gå runt i skor.. 
För hon har ju ganska nyligen lärt sej gå..

Vi gick ganska tidigt eftersom barnen började bli trötta och gnälliga..
Dom ville ju inte vila nånting innan vi åkte fram på det där så vi förstod nästan att det skulle bli så =)

På vägen hem svängde vi förbi vid Konsum och handlade lite mjölk o bröd..
Sen åkte vi hem..
Barnen somnade nästan på en gång när vi kom hem..
Så jag har kollat på lite gamla avsnitt av Det Okända och Kalla Fakta..

Jag ska ev. träffa Milla och Lotta imorron.. fåse hur det blir =)
Men först ska jag o Daniel in till arbetsförmedlingen och anmäla oss..
Och så ska vi till Willys och panta lite flaskor.. känns som det är på tiden nu =p

Nepp nu ska vi kolla på nån film
Hörs sen =)


Lotta
PUBLICERAT: 2009-01-06, 21:26:57 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja de vill jag gärna :) Men jag är på kurs tills kl. 12 så de får bli efter de isåfall :) japp jag fick ett sms av henne men då jag inte har nå pengar på den...som vanligt ;p så har jag inte kunna svarat.


Anonym
PUBLICERAT: 2009-01-07, 11:25:21

Hann inte flickorn se tomten och få nåra godispåsar då när ni fick åka hem tidigt?


Sofie
PUBLICERAT: 2009-01-07, 20:34:33 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Nej dom hann inte se varken tomten eller få godispåsar så det var ju lite synd...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: