2009-01-12
 17:31:03

Panta panta panta mera...

Idag vid halv två lämnade vi barnen hos Ketty och så åkte vi in till stan och pantade lite flaskor..
Så vi fick ihop 226 kronor haha :P
Ibland är det bra o samla på sej lite...

Sen efter det gick vi in och handlade lite bröd o mjölk och så åkte vi fram på stan för jag skulle hämta ut en check på Swedbank.. När vi svängde in vid Nordea så stod det en polisbil i korsningen och Daniel sa att dom råstirrade på oss, så han stirrade tebax.. :)

När vi var klara där så åkte vi till Dollarstore och sen åkte vi
tebax till Ketty och hämtade barnen..
Dom var jättetrötta.. Julia höll på och somna medan Daniel
klädde på henne ytterkläderna =)
Så nu när vi kom hem fick dom lägga sej och vila på en gång..

Imorron är det dags för dagis igen =)
Nu har ju inte barnen varit där sen långt före jul så det blir nog kul för dom...

Sen på onsdag ska jag till arbetsförmedlingen o träffa min handläggare..
Dom sa ju innan jag blev mammaledig att jag troligtvis skulle ha rätt till nystartsjobb nu, men vi får väl se vad dom säger.. Dom har säkert ändrat sej..

Hörs sen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: