2009-01-07
 20:31:06

Sömnproblem...

Ush vad svårt jag hade för att somna inatt...
Jag låg och vred o vände på mej i flera timmar,
trodde aldrig att jag skulle få sova..
Jag låg och grubblade en massa, funderade över livet typ =)
Sista gången jag kollade på klockan så var den strax efter fyra..
Så nu har jag känt mej ganska slö hela dagen..

Skulle vara skönt o få lägga sej sova i tid för en gångs skull..
Fast barnen kommer nog inte vilja/kunna somna
förrän efter 12 som vanligt skulle jag tro..
Men vi får väl hoppas det blir bättre med deras sovrutiner nu när dom
ska börja kliva upp tidigt och gå till dagis igen imorron..
För det har varit lite galet med det nu i några veckor =/

Hörs sen =)


maria
PUBLICERAT: 2009-01-07, 20:48:52 | URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Brukar också ha svårt at somna på kvällarna, alldeles för många tankar som man inte kan koppla bort.. :P Jobbigt.. Men i soffan somnar jag hur lätt som helst.. Hehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: